Оголошено конкурс інформаційних кампаній, спрямованих на пропагування раціонального використання води

13.01.2012   13:37
Проект ПРООН та компанії «Кока-Кола» за підтримки ТМ «BonAqua» «Кожна краплина має значення», який реалізується «Муніципальною програмою врядування та сталого розвитку», оголошує конкурс на проведення інформаційних кампаній, спрямованих на пропагування раціонального управління водними ресурсами в містах-партнерах проекту.
Проекти інформаційних кампаній повинні привернути увагу громади міста/селища до проблеми обмеженості природних водних ресурсів належної якості в містах України та, як результат, необхідності дбайливого та відповідального ставлення до води.
Період здійснення діяльності в рамках проектів інформаційних кампаній: січень-березень 2012 року.
 
 
З контактними особами   Ольгою Осауленко, Спеціалістом з місцевого розвитку ПРООН/МПВСР
та Галиною Смірновою, Спеціалістом з моніторингу та зовнішніх зв’язків можна звязатися за телефоном (044) 584 34 75.

antalya transfer