В Долинській міській раді впроваджено е-документообіг за підтримки ПРООН

21.01.2013   15:14

 

21 січня, Долина (Івано-Франківська область): Долина – місто-партнер ПРООН з 2007 року, мальовниче прикарпатське містечко із затишними вуличками, привітними мешканцями, колиска Бойківського краю. В міській раді  за підтримки проекту ПРООН «Муніципальна програма врядування та сталого розвитку» (за фінансової підтримки Швейцарської Конфедерації) впроваджено електронний документообіг, а в 2009 р. – систему управління якістю при наданні муніципальних послуг у відповідності до вимог ISO 9001: 2008. Відтепер мешканці міста зможуть отримати довідку, дозвіл чи поновити договір оперативно та простежити процес підготовки документів.

 

Одним з найбільших пріоритетів Долинської міської ради є надання населенню адміністративних послуг високої якості. В 2009 році міська рада пройшла сертифікацію муніципальних послуг відповідно до міжнародного стандарту ISO 9001:2008. Ступінь відповідності адміністративних послуг і внутрішніх процесів міської ради міжнародному стандарту ISO 9001:2008 було підтверджено сертифікаційною організацією “Global Certifique”. Сьогодні міська рада надає 63 види адміністративних послуг,  для яких розроблено інформаційні картки. Для покращення оперативності та якості надання послуг населенню в 2010 році створено Громадську приймальню, як окремий структурний підрозділ міської ради.

 

Із розвитком технологічного та програмного забезпечення, з’являються нові підходи до роботи органів місцевого самоврядування. Електронний документообіг — це сукупність нових технологій роботи з документами, що застосовують для  підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування. В 2012 році керівництво Долинської міської ради прийняло рішення впровадити е-документообіг для  вдосконалення роботи  міської ради із службовою документацією та кореспонденцією, а у вересні, за підтримки ПРООН/МПВСР в Долинській міські раді було розпочато впровадження системи електронного документообігу. Для його реалізації було обрано українську компанію «Інтерсофт», яка впроваджувала проект автоматизації документообігу в Донецькій облдержадміністрації.

Система електронного документообігу дозволила покращити роботу з документами та оптимізувати процеси документообігу. Так, обробку вхідної та вихідної кореспонденції, виконання та контроль за протоколами, рішеннями міської ради та виконавчого комітету здійснюють у системі е-документообігу. Наразі триває навчання серед працівників апарату міської ради, оскільки одразу не можливо врахувати особливості роботи всіх відділів, але працівники вже відзначають доцільність впровадження системи е-документообігу.

 

Впровадження е-документообігу принесе користь мешканцям міста:

 

  • Підвищить рівень прозорості та відкритості роботи міської ради
  • Сприятиме участі громад у процесі прийняття рішень щодо ключових питань міського розвитку
  • Скоротить час надання послуг громадянам, підприємствам та організаціям.
  • Зменшить адміністративні перешкоди/бар’єри
  • Розширить спектр адміністративних послуг
  • Підвищить ефективність роботи міської ради
  • Підвищить задоволеність громадян якістю надання адміністративних послуг
  • Допоможе зекономити час та ресурси міської ради.

Процес покращення роботи за допомогою електронного документообігу триває, планується найближчим часом залучити до цієї системи комунальні підприємств та установи міської ради. 

Загальна вартість проекту становила 92330 грн., з яких 61230 грн. внесено ПРООН/МПВСР (з фонду Швейцарської агенції розвитку та співробітництва),  а 31100 грн. –міською радою.  За ці кошти проведено аналітичне дослідження, придбано необхідні ліцензії, встановлено обладнання та програмне забезпечення, проведено навчання для працівників та придбано сервер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проект ПРООН/МПВСР підтримує впровадження елементів е-врядування в містах-партнерах.  За підтримки ПРООН /МПВСР систему управління якістю  при наданні муніципальних послуг відповідно до стандарту ISO впроваджено  в 6 містах (Вознесенськ, Долина, Новоград-Волинський, Кіровське,  Львів та   впроваджують в  м. Бахчисарай).  В 2012 р. в  м.  Вознесенськ впроваджено е-документообіг та створено Центр надання адміністративних послуг.

 Для отримання детальнішої інформації звертайтесь до Галини Смірнової, спеціаліста з моніторингу та зовнішніх зв'язків за тел.  (044) 584-34-75 або електронною поштою: galyna.smirnova at undp.org.ua


php shell download Hacklink Hack forumu

Muğla araç kiralama Entrümpelung firma Hack forum
#yasli Kamagra jelhttps://www.lifta20mg.com.tr/