Освіта для сталого розвитку: чи є досягнення?

23.09.2011   09:49

22 вересня, Тернопіль: Близько 70 директорів та вчителів загальноосвітніх шкіл Тернопільської, Рівненської, Житомирської, Донецької, Дніпропетровської, Київської областей взяли участь у науково-практичній конференції «Теорія і практика освіти для сталого розвитку в Україні». У ході заходу було презентовано досвід та напрацювання проекту ПРООН «Муніципальна програма врядування та сталого розвитку».


«Освіта в інтересах збалансованого сталого розвитку є інвестицією в наше майбутнє... Кожна відповідальна країна повинна гарантувати, що все можливе робиться для її розвитку» - про це йдеться у Плані виконання рішень Всесвітнього саміту зі сталого розвитку (2002).
 
З метою обмінятися досвідом та обговорити досягнення України на цьому шляху була проведена конференція освітян, що організовувалася Інститутом педагогіки НАПН України, Тернопільським обласним комунальним інститутом післядипломної педагогічної освіти та благодійною організацією «Вчителі за демократію та партнерство», яка об’єднала близько 70 директорів та вчителів загальноосвітніх шкіл Тернопільської, Рівненської, Житомирської, Донецької, Дніпропетровської, Київської областей.
 
Учасники та учасниці заходу презентували свої практичні напрацювання за наступними напрямками:
 
1.    Концептуальні питання освіти для сталого розвитку.
2.    Відображення стратегії сталого розвитку у змісті вищої та середньої школи.
3.    Розробка навчально-методичного забезпечення освіти для сталого розвитку.
4.    Досвід практичної реалізації концепції освіти для сталого розвитку.
 
Під час конференції Олена Урсу, експерт ПРООН/МПВСР із врядування та сталого розвитку, розповіла про діяльність системи Організації Об’єднаних Націй в Україні загалом та Проекту ПРООН «Муніципальна програма врядування та сталого розвитку» зокрема. Головним чином, Проект сприяє реалізації завдань Декади освіти для сталого розвитку, проголошеної ООН на період 2005-2015 роки, через такі напрямки діяльності:
 
1.    Навчання в процесі роботи - Технічна та фінансова підтримка на реалізацію проектів громад з метою вирішення їхніх конкретних інфраструктурних проблем.
2.    Загальноміські навчально-інформаційні кампанії через мережі шкіл - тренінги для тренерів, школярів, загальноміські акції із залученням волонтерів, конкурси дитячих робіт “Сталий розвиток міста очима дітей” та ін.
3.    Розробка та поширення навчального курсу “Сталий розвиток суспільства” для вищих навчальних закладів.
4.    Навчання діючих державних службовців та службовців органів місцевого самоврядування з важливих питань сталого розвитку міст 
 
Більше про це – в презентації, яку можна завантажити з розділу «Видання та публікації» нашого сайту.
 
У ході конференції з’ясувалося, що Україна є єдиною країною, де питання сталого розвитку включені наскрізно до всіх рівнів освіти – починаючи з початкової школи (курс «Моя щаслива планета»), середньої школи (курси «Уроки для стійкого розвитку», розроблені у рамках проекту «Освіта для стійкого розвитку в дії», що підтримується SIDA) до рівня вищої школи (курс «Сталий розвиток суспільства», розроблений за підтримки ПРООН).
 
За детальною інформацією звертайтесь до Олени Урсу, експерта проекту з врядування та сталого розвитку: olena.ursu@undp.org.ua


php shell download Hacklink Hack forumu

Muğla araç kiralama Entrümpelung firma Hack forum
#yasli kamagra jelkamagra jel